نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
استراتژی جدید یوونتوس برای تمدید قرارداد بازیکنان

استراتژی جدید یوونتوس برای تمدید قرارداد بازیکنان

طبق گزارش لا گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس آماده است تا مذاکرات تمدید قرارداد را با شزنی، فدریکو گاتی، آدرین رابیو و فدریکو کیزا آغاز کند، اما ستاره سابق فیورنتینا قبلاً قول داده است که تورین را به صورت رایگان ترک نخواهد کرد.

 

کریستیانو جونتولی در حال برنامه ریزی از قبل است و آماده می باشد تا با نمایندگان برخی از بازیکنان یوونتوس برای بحث در مورد تمدید قرارداد دیدار کند.

 

طبق گفته ی نسخه چاپی گازتا (صفحه 2) ، ربیو در اولویت قرار دارد، زیرا کمتر از یک سال از قرارداد بازیکن فرانسوی باقی مانده است. هافبک سابق پاری سن ژرمن در ماه ژوئن با قراردادی یک ساله جدید موافقت کرد و یوونتوس آماده است تا پیشنهاد تمدید دیگری به او بدهد.

 

بر اساس این گزارش،

 

جونتولی می‌تواند یک توافق کوتاه‌مدت با دستمزدی مطابق با 7 میلیون یورو در فصل جاری یا قرارداد طولانی‌تری با دستمزد کمتر پیشنهاد کند.

 

جونتولی سپس با نمایندگان کیزا، شزنی و گاتی به میز مذاکره می نشیند. قرارداد این مدافع در ژوئن 2027 به پایان می رسد، اما یوونتوس می خواهد یک قرارداد یک ساله جدید با دستمزد کمتر ارائه دهد. همین امر در مورد شزنی نیز صدق می کند که قرارداد فعلی او در ژوئن 2025 به پایان می رسد.

 

جونتولی باید دستمزدهای پرداختی از سمت یوونتوس را بیشتر کاهش دهد، بنابراین او امیدوار است برخی از بازیکنان را متقاعد کند که دستمزدهای کمتری را بپذیرند. با این حال، او ممکن است استراتژی متفاوتی را با کیزا اتخاذ کند که قراردادش نیز در سال 2025 به پایان می رسد.

 

یوونتوس همچنان امیدوار است که قرارداد کیزا را تا سال 2026 تمدید کند


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: